Saldo cadeaubon controleren
BESTELLEN
Hoe kan ik bestellen?
Onze maaltijden zijn online te bestellen via de webshop, telefonisch of door middel van een bestelformulier dat u wekelijks aan uw bezorger meegeeft. Bestelformulieren worden op maandag of dinsdag uitgereikt maar zijn uiteraard ook verkrijgbaar via de bezorger. U kunt tot uiterlijk woensdag 10.00 uur voor de daaropvolgende week bestellen.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
U kunt uw bestelling 24 uur per dag 7 dagen per week doorbellen. Zorg ervoor dat u de menulijsten met de maaltijdcodes bij de hand heeft. U vindt de menulijsten ook altijd op onze website onder downloads.
U belt het telefoonnummer 035 - 20 31 277. Toets vervolgens een 1 en doorloop altijd alle 3 de stappen. Sluit ALTIJD af met een hekje # (3x)!
Stap 1
Spreek uw naam en adresgegevens in en toets #
Stap 2
Spreek in voor welke week en voor welke dag(en) u wenst te bestellen en toets #
Stap 3
Spreek de maaltijdcodes, de maaltijd en het aantal in en toets #
Als u te horen krijgt dat wij uw bestelling hebben ontvangen, bij vragen eventueel contact met u op zullen nemen en dat u de verbinding nu kan verbreken, dan pas heeft het systeem uw bestelling opgeslagen en is uw bestelling voltooid.
Tot wanneer kan ik bestellen, wijzigen of annuleren?
U kunt tot woensdag 10.00 uur uw bestelling voor de daarop volgende leveringsweek aan ons doorgeven, wijzigen of annuleren. Indien u uw bestelling wenst te wijzigen of te annuleren, stuurt u een e-mail of belt u met onze klantenservice op telefoonnummer 035 – 20 31 277. Na de sluitingsdatum en tijdstip kunnen bestellingen niet meer kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden.
Is er een minimale bestelhoeveelheid?
Bij 3 warme maaltijden per week is de bezorging gratis (anders € 2,95). De bezorgingskosten voor koelverse maaltijden bedraagt € 2,95 per leverdag. Uw bestelling voor koelverse maaltijden moet uit tenminste 3 maaltijden bestaan.
Kan ik ook alleen bijgerechten of verse serviceartikelen bestellen?
Nee, uw bestelling moet altijd uit minimaal 3 maaltijden (hoofdgerechten) bestaan. De bijgerechten zoals soepen en salades en desserts is een extra service.
Kost inschrijven geld, zit ik ergens aan vast?
Nee, u zit nergens aan vast en bent tot niets verplicht.Kan ik een proefbestelling doen?
Wij overtuigen u graag van de kwaliteit, smaak en gemak van onze maaltijden. U kunt dan ook een proefpakket bestellen; u betaalt 3 maaltijden naar keuze en ontvangt een korting of bij iedere maaltijd een gratis zuiveldessert.
Wat als u geen maaltijden meer wilt afnemen?
Als u geen maaltijden meer wenst af te nemen, kunt u dit zowel telefonisch via de klantenservice op het telefoonnummer 035 - 20 31 277 of per e-mail aan ons doorgeven. Alleen lopende bestellingen worden dan nog aan u uitgeleverd. Mocht u nog een thermobox in uw bezit hebben, dan haalt onze bezorger deze bij u op.
MAALTIJDEN
Ik wil een warme maaltijd bestellen, wat krijg ik?
Een maaltijd is bedoeld voor één persoon en weegt gemiddeld 500 gram. De door u bestelde warme maaltijden worden warm in een thermobox bij u aan huis geleverd. Op de thermobox staan uw klantgegevens. De maaltijd blijven tot circa 18.30 uur lekker warm in de thermobox mits u de deksel erop laat. Dus vanaf het moment van bezorgen kiest u zelf uw eetmoment. De maaltijden zijn verpakt in een dichte verpakking en aan de bovenkant voorzien van een doorzichtige folie, zodat u ziet wat u gaat eten. Op de maaltijdverpakking zit een sticker met alle ingrediënten, de houdbaarheidsdatum en allergenen informatie.
Hoe gezond zijn de maaltijden Gooise Tafel?
Bijna al onze maaltijden bevatten, afhankelijk van het soort maaltijd, circa 150-200 gram verse groente zo vers van het land. Natuurlijk gebruiken we géén overbodige toevoegingen en maken géén gebruik van kunstmatige houdbaarheid verlengende technieken of conserveringsmiddelen. Uiteraard vindt de bereiding van de maaltijden plaats onder de strengste HACCP richtlijnen, zodat u zeker bent van een kwalitatief hoogstaande en smakelijke maaltijd.
Ik wil een koelverse maaltijd voor zon- & feestdagen bestellen, wat krijg ik?
Een maaltijd is bedoeld voor één persoon en weegt gemiddeld 500 gram. De door u bestelde maaltijden zijn apart verpakt en zitten in een papieren tas waarop uw klantorder is bevestigd. De individuele maaltijden zijn voorzien van een doorzichtige folie, zodat u ziet wat u gaat eten. Op de maaltijdverpakking zit een sticker met alle ingrediënten, de houdbaarheidsdatum, bereidingsinstructies en allergenen informatie.
Hoe moet ik mijn koelverse maaltijd bewaren?
Al onze producten moeten na bezorging meteen in de koelkast bewaard worden, op een temperatuur van het liefst 4 °C. maar in elk geval onder de 7 °C. Een maaltijd kan na bezorging nog minimaal 5 dagen gekoeld bewaard worden. Op de verpakking staat de tenminste houdbaar tot (THT) datum vermeld.
Kan ik de koelverse maaltijden invriezen na ontvangst?
De maaltijden worden koelvers geleverd en zijn geschikt om in te vriezen. Echter raden wij invriezen af omdat het de smaak en structuur van de maaltijd nooit ten goede komt! De maaltijden zijn minimaal 5 dagen houdbaar in de koelkast.
Kan ik de warme maaltijden na ontvangst opnieuw opwarmen?
De warme maaltijden zijn geschikt om opnieuw op te warmen echter moet u er rekening mee houden dat het opnieuw opwarmen altijd ten koste gaat van de smaak- en versbeleving.
Hoe moet ik mijn koelverse maaltijd verwarmen?
Het verwarmen en opdienen van een maaltijd is heel eenvoudig. Op iedere maaltijd staan de opwarminstructies vermeld. Prik gaatjes in de doorzichtige folie. Zet het bakje in de magnetron en verwarm de maaltijd 4-6 minuten op een matige stand, op 600 watt. Laat de maaltijd 1 minuut staan, alvorens het folie te openen. U kunt de maaltijd op een eigen bord overscheppen of direct vanuit het bakje opeten.
U kunt onze maaltijden ook verwarmen in de oven op 100° gedurende 30 minuten. (AANBEVOLEN)
Als de oven nog heet is van een vorige bereiding, laat dan de oven eerst afkoelen tot 120° anders smelt de verpakking. Ook nu eerst gaatjes prikken in de folie.
Tip 1: Uw maaltijd op een voorverwarmd bord blijft langer warm.
Tip 2: Als u meerdere maaltijden gaat verwarmen, verwarm deze dan een voor een. Laat na verwarming de eerste bakjes nog gesloten terwijl u de volgende maaltijd(en) verwarmt. In een gesloten bakje blijft de maaltijd langer warm.
Zijn de maaltijden biologisch?
De maaltijden zijn niet biologisch. We koken met alléén maar verse ingrediënten en de maaltijden worden zonder overbodige toevoegingen bereid. Daarbij wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van lokale producten. Lekker en gezond is voor ons het allerbelangrijkste!
Zijn er ook vegetarische maaltijden?
Ja, wij hebben wekelijks 5 vegetarische maaltijden in het assortiment.
Wordt er rekening gehouden met diëten, allergieën of voedselintoleranties?
Jazeker. Wij hebben een aparte dieetkeuken voor natriumarm, energiebeperkt, hypoallergeen, gluten- & lactosevrij, gemalen en halal. Mocht u hulp nodig hebben bij het samenstellen van uw weekmenu, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
BEZORGING
Waar bezorgt Gooise Tafel?
Wij bezorgen in 't Gooi & Eemland en omgeving. Mocht u buiten ons bezorggebied wonen, neem dan contact met ons op en dan kijken wij naar de mogelijkheden om u van dienst te zijn.
Wanneer bezorgt Gooise Tafel?
De warme maaltijden leveren wij op werkdagen tussen 16.00 en 18.30 uur.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Wij leveren de maaltijden graag persoonlijk bij u af en laten de maaltijden niet zomaar achter, tenzij u in het opmerkingenveld tijdens de bestelprocedure heeft aangegeven dat wij de maaltijd bij de buren mogen achterlaten. Mochten wij niet kunnen afleveren, dan gaan de maaltijden weer mee retour en nemen wij contact met u op om een afleverafspraak te maken. Voor een nalevering zijn wij genoodzaakt € 2,95 in rekening te brengen.
PRIJZEN & BETALEN
Worden er bezorgkosten berekend?
De bezorgingskosten bedragen € 2,95 per levermoment. Bij afname van 3 (of meer) WARME maaltijden, is de bezorging gratis. Wij vragen u om thuis aanwezig te zijn als wij bezorgen, zodat u geen extra kosten hoeft te maken. Indien wij bij uw afwezigheid en zonder kennisgeving dat uw maaltijd(en) bij uw buren afgeleverd mag worden alsnog moeten naleveren, dan brengen wij u hiervoor € 2,95 in rekening.
Op welke wijze kan er betaald worden?
Als u online bestelt, kunt u door middel van Ideal betalen. Ook kunt u een incassomachtiging afgeven. Voor uw veiligheid en die van onze bezorgers is het niet mogelijk om contant of met de pin te betalen.
Wenst u door middel van een automatische incasso te betalen, dan vragen wij u om bij aanmelding voor onze maaltijdservice een Machtiging SEPA Incassoformulier in te vullen. Dit formulier kunt u na het invullen naar ons e-mailen, met de bezorger meegeven of per post naar Nieuwe Havenweg 20C, 1216 BS Hilversum, versturen.
Wanneer vindt de afschrijving bij een automatische incasso plaats?
Voor zowel de koelverse als warme maaltijden schrijven wij maandelijks het bedrag af dat overeenkomt met de grootte van de bestelling van die maand. Voorafgaand ontvangt u van ons een gespecificeerde factuur van uw afgenomen maaltijden. De afschrijving kunt u in de laatste week van de maand verwachten.
Tijdens het betalen of bestellen via de webshop ging er iets fout. Wat moet ik nu doen?
Stuurt u ons een e-mail of bel met onze klantenservice op 035 – 20 31 277 .
SERVICE
Hoe bereik ik jullie als ik een opmerking of een klacht hebt?
Dagelijks staan wij voor u klaar met onze verse maaltijden en verse service artikelen. Uiteraard horen wij graag indien u ideeën of klachten heeft waardoor wij onze dienstverlening aan u kunnen verbeteren. Gebruik hiervoor het contactformulier, stuur een e-mail naar onze klantenservice of bel ons op het telefoonnummer 035 -20 31 277.
Wat als ik niet tevreden ben?
Wij gaan voor de beste kwaliteit van maaltijden en bezorging, maar ook zeker voor onze klantenservice. Laat ons weten waar u ontevreden over bent en we zorgen ervoor dat we met een passende oplossing komen! Gebruik hiervoor het contactformulier, of stuur ons een e-mail.
Wat als bij bezorging blijkt dat de bestelling beschadigd, onjuist of incompleet is?
Geef dit dan direct aan de bezorger door. Komt u er pas achter nadat de bezorger alweer vertrokken is, neemt u dan direct telefonisch contact met ons op op het telefoonnummer 035 – 20 31 277.
ACCOUNT
Hoe maak ik een online account aan?
Om een account aan te maken klikt u op de knop 'Mijn account/Registreren' rechts bovenin uw scherm. U komt dan op de inlog en registratiepagina terecht, waarin u dient te klikken op 'Account aanmaken'. Vul in het volgende scherm uw persoonlijke gegevens in en doorloop de stappen om uw account aan te maken.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Wilt u uw accountgegevens wijzigen, log dan in met uw account. Klik hiervoor op de knop ‘Mijn account/Registreren’ rechts bovenaan uw scherm en vul uw e-mailadres en wachtwoord in. Klik vervolgens op de knop 'Inloggen'. U wordt direct doorverwezen naar uw account, waar u alle gegevens zelf kunt controleren en aanpassen.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik op de groene knop ‘Mijn account/Registreren' rechts bovenin uw scherm en vervolgens op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul nu uw e-mailadres in en klik op de knop 'Verstuur'. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link waarmee u uw wachtwoord kunt resetten. Let op deze link werkt slechts 30 minuten. Als deze tijd verstreken is, dient u opnieuw de link 'Wachtwoord vergeten' aan te klikken en de stappen alsnog te doorlopen.
- Maaltijd bestellen (0)
- Hoe het werkt (0)
- Prijzen (0)
- Bezorgingsgebied (0)
- Proefpakket (0)
- Dieetmaaltijden (0)
- Daghapmenu (0)